Húha, lassan tíz napja nem írtam. Átlagosan hetente minimum egyet írok, de van hogy kettőt is. Igen ergo ismét sok dolgom volt mostanába!

 Egy kedves ismerősöm (tündérke) révén kezdtem hozzá blogot írni, aztán erre rá egy barátom szintén hozzákezdet, és most mégegy jóbarát. Egyszóval ez már fertőzés. Másrészről tényleg egy 'kószáló tündérke' barátom van, aki egyszer feltűnt az életemben és sokszor egy csomó angyali ötlettel és tanácsal lát el. Köszönjük! Egy nagy puszi meg ölelés, meg minden. :D :D

Másrészről már régóta foglalkoztatt ez a kérdés - amit ugyan már félig megvitattam - hogy igen vagy nem!?  és itt fontos a felkiáltójel és a kérdőjel is meg a 'vagy' szó. Egyáltalán ez a két lehetőség közzül válaszon az ember, vagy keressen egy 'talánt'  vagy ezen morfondírozzon hogy igen vagy nem, vagy legyen határozott és döntse el bal vagy jobb! 
Nos én eddig mindig azt mondtam, hogy ha már van két választási lehetőség akkor biztos van egy harmadik is, meg egy negyedik, csak meg kell keresni. Most viszont, azt mondom, hogy nem! Megpróbálok úgy élni hogy eldöntöm a kérdésre a választ, legyen az bármilyen élethelyzet vagy vkivel való beszélgetés, vagy bármi más. Aztán pedig kitartok a válaszom mellett, legyen annak bármi következménye vonzata, akár jó akár nem. Persze tudom nagyon sokszor kompromiszumot kell kötni, meg alkalmazkodni is kell másokhoz, mert ők is alkalmazkodnak hozzám, de lényeges dolgokban nincs középút!

Egyébrészről, egy olyan vasárnapom volt, ami szintén kikapcsolt, akár legutóbb szeghalmon, lévő játékvezetés. Most sarkadon voltam, ismét egyedül, nézőszám vasárnap délelőtt épp hogy meghaladta a 10 főt, persze ismerős nélkül. Ami nem baj, mert nem volt túl élvezetes. Nagy hibát nem követtem el, viszont van mit javítanom. Úgy érzem futásban jó vagyok, de az utolsó 15 percben jobban kell koncentrálni, legyen bármennyi az állás, másrészről véleményes szituációknál, mikor reklamál a játékos vagy edző, határozottabb választ kell adjak, nem pedig mosolyogva elmondani neki hogy hülyeséget beszélnek. :) Ezen a héten ismét szeghalomra megyek, most ezen szeretnék javítgatni. 
Nem mellesleg a sarkadi kirándulás olyan jó volt, megnéztem egy megye I-es női kézilabdamérkőzést, melyen a szép lányok (meg azok a combok te jóó ééég )mellett a JV sporttársak működését figyelmtem, síphasználat, egymással való kommunikálás és rejtett jelek, a nézőkkel való konfliktus kezelés, stb. Jó volt nagyon, sok mindent lehet tanulni ilyen mecseken ( csak azok a combok ne vennék el a figyelmem)  !
Aztán persze benéztem a jó öreg koliba, és Petikémmel mindenféle dolgot megvitatunk, sőt még tovább is maradtam, és az utolsó busszal jöttem haza ( ami csak így zárójelben, reggel 7 kor mentem el otthonról és este 7 volt mire hazaért a buszom, egyszóval már hétvégén is csak aludni járok haza) Azért a kolesz azért még csak kolesz, fura látni a kislányokat, meg kisfiúkat, pár éve meg én voltam még ott ugyanolyan kinézettel vagy rosszabbal, de ilyenkor már öregnek érzi magát az ember vmennyire. Persze azért az is feltöltődés hogy egy régi ismerőssel újra beszélgetni dolgokról. Nem mellesleg szponzorálom magam, hogy aranyhéten én legyek a spori a teremtornán! :D

- És felfigyeltem egy szép pár női szemre, ami nagyon fürkészik vmit, engem vagy bennem vmit, vagy nem is tudom, de vmiért gyanús a dolog, és ehhez képest nem csinálok semmit, nem úgy mint eleddig, de van egy olyan érzésem előbb utóbb itt is kibújik majd a szög a zsákból mint mindenhol - 

Most azért nem vagyok kiakadva, nem érzem magam fáradtnak, csak az időjárás nyom el néha, és persze egy csomó ismerősöm rengeteg problémája sem akaszt ki munka terén. Bár még mindig nincs kész minden. Az a jó ebben a sportban, hogy sosincs megállj, mindig jön egy következő meccs, egy következő pályázat vagy bármi és mire végzel az egyikkel már ott a másik vagy épp már egymást érik a dolgok!

Na akkor idézet, kép zene:
 

"Nem hagyom magam, mert olyan lettem végre,
mint a lepke, akit megvadít egy villanykörte fénye.
Az izzószál varázsa úgy hipnotizálja,
hogy a pillangó a holdra száll,
nem pedig virágra."

Vad fruttik

 

"Álarcokat próbálgatunk fiatalon
aztán az egyik váratlanul arcunkra forr
s ott is marad letéphetetlenül
formázva torz vigyort
meglepetést vagy bárgyú mosolyt."

Parancs János

 

"Az időd véges, úgyhogy ne vesztegesd el arra, hogy valaki más életét éled! (...) Ne engedd, hogy mások véleménye túlharsogja a saját belső hangodat! De ami a legfontosabb, legyen elég bátorságod a szívedre és a megérzéseidre hallgatni! Ők valahogy már most is tudják, mivé akarsz válni valójában."

Steve Jobs

 

"Vannak emberek, akiket nem lehet elfelejteni. Akik hagynak a lelkünkben egy fájó lenyomatot. Tátongó sebet, aminek a sajgását elnyomhatja ugyan az élet további folyása - a nevetés, a virágillat, a napfény, a finom ételek, a kedves emberek, akik körülvesznek... De mélyen, a lélekben az a seb sosem heged be. Sosem."

Szurovecz Kitti

 

(tudom ez már volt, de egy új olvasóval bővült a blogom, ezt neki ajánlom)


Ezt pedig többeknek, most Bikini hét van, még ha az időjárás nem is olyan

 

Szerző: Dipoo22  2011.10.11. 14:59 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szabo22.blog.hu/api/trackback/id/tr333295080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kószálótündérke 2011.10.12. 09:49:57

:: :$

Elpirul, zavarban van. :) Puszi meg ölelés neked is. Remélem rájöttél, hogy én írtam a múltkor az smst. :D

Azért kicsit rossz lehet, hogy már meccsre is csak szakmai szemmel tudsz nézni lassan. Ez olyan, mint nekem a terítés, meg a tálalás, ha bemegyek egy étterembe. Szörnyű. Nem is baj, ha a combok elveszik a figyelmedet...az már baj lenne, ha teljesen hidegen hagynának. ::

A vad fruttik meg király
süti beállítások módosítása