Nem is tűnt fel senkinek az új külső?? már nem az enyém, ugyanúgy borotválkozom stb, hanem az oldalnak!! :D igaz csak egy személy külön kérésére történt, de nem bántam meg. Megvilágosodott, mint ahogy én is kezdek! és ismét nem félreértés nem fogok fehérbe öltözni, nem szeretem a világos színeket, csak fejben kezd egy két dolog megvilágosodni! 
Kezdhetném ezt is akár idézettel, hogy "kevés dolog fontos az életben". De egyből itt is mindenki rosszra gondol. Nézz a szavak mögé. A kevés nem az jelenti hogy nincs, vagy szinte semmi. Számomra inkább azt jelenti hogy eddig sok olyan dolog volt amit fontosnak tartottam, holott pedig nem kellett volna. Ezzel a változással sokkal jobban érzem magam, úgymond egy picit boldogabb vagyok( bár utálom a boldog szót(mert a boldogság baromság és kitaláció)) Ahogy látom ez fel is tűnt egy pár embernek, akár pozitív akár negatív hatással. Azt kellenne megérteni negatív társaimnak, hogy attól még nem változott meg a véleményem, vagy a hozzállásom sem feléjük sem másfelé. Ha igen, annak már más oka is van, és más magyarázata. De az élet robog tovább, mint egy gőzmozdony a sivatagban jégből készített síneken! :D
Másrészről, olyan dolgokba fogtam bele amibe nem kellett volna, és aminek nagy árat fogok fizetni, de tanultam/tanulok belőle. És olyan motiváció bombát kaptam más irányban, hogy csak na. Mindig mondtam hogy "nagyratörő álmaim vannak csak a lehetőségeim szűkösek", és most jobban belegondolva, vmelyik nap vagy hétvégén már nem is emlékszem, lehet több napon át folyt a vita magamban, eszembejutott! Eszembejutott mit gondoltam kiskoromban hogy mi szeretnék lenni majd ha nagy leszek, és most talán itt állok a kapujában vagy már a küszöbön nem is tudom. Ugyan még mindig nagy a kockázat, és a veszteség lehetősége és a nyereség szinte kézzel foghatatlan, és fizikálisan nem lesz jobb, de a tudat, az öntudat, az eszme többet ér. Néha ezen szoktam filozofálni, jobb-e gazdagnak lenni, öltönyben járni és mindenféle szakmai és egyéb tudással élni mint hogy egy sáros cipőben és szakadt polóban megtisztelt és elfogadott, szerethető embernek lenni. Még nem zárult le a vita... 

 

Egyébiránt továbbra is imádom a játékvezetést, múlthéten egy hosszú hét után, pénteken egyedül vezettem egy U16 os mérkőzést, amin különösebb probléma nem volt, de annyira nyugodtan és kipihentem (pedig sokat futottam) értem haza, mintha 3 hétig nyaratam volna Hawaion! ÉS lehet apróságnak tűnik... de nekem ez mindennél nagyobb öröm volt, még akkor is ha nem látta senki (már voltak nézők, de ismerőseim egy sem) :D
 

 

"A nők gyakran éreznek vágyat arra, hogy megváltoztassák a férfiakat, pláne azt, akit szeretnek. (...) Ami furcsa, ha meggondolod. Mert ha nem tetszik úgy az a férfi, ahogy van, akkor minek kötötted hozzá az életedet?"

Karen Hawkins

 

"Rossz dolog ugyan az üres gyomor; de az üres szív még rosszabb."

Jókai Mór

 

"Ne hívj, ne csalj, szerelem szép világa!
Az én világom irdatlan, sötét,
Ezer tavasz s ezer tavasz virága
El nem zavarja fullasztó ködét.

Ne hívj, ne csalj, én nem tudok szeretni,
Lelkem kifosztott, nyomorult, szegény.
Elkárhozástól meg nem váltja semmi
S a te sugárod: őrjöngő remény."

Ady Endre

 

 

 

 

 

Szerző: Dipoo22  2011.10.03. 15:10 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szabo22.blog.hu/api/trackback/id/tr553275349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kószálótündérke 2011.10.08. 21:50:29

Szia Attila!

Nekem nagyon tetszik az új design, bár először azt hittem, hogy rossz oldalon járok. :)

Tudod nagyon örültem, mikor olvastam amit most írtál a játékvezetésről. Teljesen átérzem, mit érzel, mikor egész nap a gyerekekkel vagyok, ami nagyon sokszor fárasztó, és nehéz, mégis a végén olyan nyugodtnak és kipihentnek érzem magam utána. :) Tényleg szereted amit csinálsz. Kíváncsi vagyok mire készülsz már megint. :)

Amúgy én írtam smst, és nem tudok magyar kártyáról írni, mert azt nem töltöm fel, csak a svédet. Puszi

Dipoo22 2011.10.10. 07:39:24

Szia!!

Hát kb 20 percig olvastuk 4 en az sms-t hogy meg fejtsük mit is írhattál, mert vhogy az ékezetes magánhangzók hellyett vagy nem írt semmit vagy csak más karaktert vagy más mássalhangzót írt! Plusz még egy ismretlen szám is :) nem tudtam hova rakni, de utánna megörültem neki!! :D :D
süti beállítások módosítása