Elittam minden lejem, a ferde fejem kóma
Pultnál feszítek az új kilós boltos trikómba

 

Igaz van még mit tanulnom, mert hát persze holtig tanul az ember, csak van pár dolog amit soha nem fogok megérteni, vagy megtanulni. Miért én vagyok az akinek soha nem jön össze semmi? Vagy inkább azon kellene töprengeni: hogyan jöhetne össze? Lehet igaz csak az a baj, hogy tudom a hogyanra is a választ mégsem teszem meg, és ez esetben már nem azért mert nem merem, vagy akarom, vagy félnék tőle. Talán most éreztem először azt, hogy tudnék igazán szeretni valakit. Nem tudom miért és hogyan jött ez, de azt szokták mondani a szeretetet nem kell megmagyarázni. Tudom sokan megköveznének, vagy néznének hogy ez biztos nem normális. Egy kicsit, de csak nagyon kicsit értek velük egyet. Az a helyzet, hogy olyan csalódás ért, ami nem csalódás! Pedig arra számítottam, és mivel nem az lett csalódtam. Ezzel a probléma, hogy mégsem örülök neki.

„Ha most elképzelem ezt az egészet, olyan mintha egy dinoszarusz, ami mondjuk legyen egy ragadozó aki a túlélésért küzd nap mint nap, és persze több száz másik olyan egyed van mint ő, akikkel versenyeznie kell a túlélésért, harcolni az éghajlat ellen, a föld változásai ellen, más fajok ellen akik őt veszélyeztetik, és eközben még tetszelegni egy nőstény dínónak aki azt várja hogy majd ő megvédi és eteti, a hideg napokon mellébúj, és majd lesznek dinóporontyok. Csak az a baj ez a mi dinóhősünk nem a saját korában született . hanem a 21 században, ahol megtetszet neki egy gyönyörű szép, csillogó tollakkal feldíszített, kecses, törékeny, gyönyörű szemekkel és elbűvölő mosollyal ellátott, illatos és édes kis pávanőstény, akinek nem mellesleg szimpatikus is ez régi dinóka és vagy csak facérkodásból vagy csak  félig komolyan az ismeretlen és vad ösztönök előkerülésével odamerészkedett újjáéledt dinónk közelébe. Természetesen nem tudtak ellent mondani a sorozatos kacsingatásoknak és a szebbnél szebb mosolyoknak és megtörtént a csoda, amit soha nem gondolt volna egy biológus és tudós, Darwin rögtön felakasztotta magát, majd azzal a mozdulattal fejbe is lőtte magát. Mások nevettek, ámulak, csodálkoztak, volt aki talán botránkozott vagy szidta őket, volt aki biztatta és talán még örült is nekik. Bár mindezzel dinónk és páva nem törődött. De mivel ez is csak egy csoda, és ha már megtörtént, bizony ez sem tarthat 7 másodpercnél tovább. Nem volt különösebb búcsú, sem egy következő alakalom, sem holnap sem tegnap. Sem megbánás, se csalódás. Egy csoda, amit felírt dinónk a kicsike agyába (mert hát dinónknak nem sok agya van, főleg, ha ilyet csinál) és soha nem felejti el. Nem tudja még hogy lesz még otthona az őskorban vagy legalább ahhoz hasonló, ahol találhat egy hozzá illő dinónőstényt vagy hogy valaha találkozni fog még-e pávával és ha igen az milyen lesz. De egy biztos, élete ugyanúgy folytatódik tovább, keresi a helyét ebben a betonrengetegben, és ugyanúgy öregszik tovább mint eddig. Dinónk először érezte azt hogy újra közel enged magához valakit…”

 

Sajnos a napi 3-4 km futás és az állandó gondolkodás, hogy mit kell még elintézzek a mai nap, nem törli gondolataim. Nem törli az sem, ha csak beszélgetek egy kocsmabútorral egy sör mellett másfél órát (persze ő ez alatt 5 sör + 3 felest iszik, de legalább nem az én pénzemből), egy két és félórás ifi edzés már csak-csak, de elég nehezen. (ja nem mellesleg, egy két taknyot úgy megütnék, basszus ingyen csinálom nekik, mindent megteszünk hogy játszhasson erre még ő sértődik be), azért remélem a hétvége segíteni fog. Péntek – szombat- vasárnap: Orosházán leszek játékvezető továbbképzésen! Fizikai felmérő, amitől túlságosan nem félek heti 5x futás edzés mellett, inkább az írásbeli teszttől, mert nem feltétlen arra mennek rá, mi az amit tudsz, hanem hogy meg tudnak téveszteni a válaszok adta lehetőségek közül vagy sem. Bár ezt csinálják a játékosok is meccs közben ( a sok kocsog, jo bár régen én is próbálkoztam egyszer kétszer ;) )!!! Na meg persze gyakorlati rész is, ami inkább vicces, mert játékvezetők játszanak játékvezetők ellen és hát ők nem szabálytalankodnak, ha mégis az egyből piros! na jó ez nem igaz, emberből van mindegyik spori ezt elárulom! ;) 

Lényeg: következő hét elejéig több mint valószínű nem írok… bár reményeim szerint az után sem sokat, mert szeretnék szabit kivenni, csakhát se helyetesem, se takarítónő se senki nincs, de remélem azért sikerül. Hétvégén azért szurkolni nekem erősen, már ha szeretnétek olyan 3 év múlva TV-s meccsen látni, mint spori vagy asszisztens (nem partjelző, olyan már nincs!!!!!)

na nézzek vmi idézetet gyors még aztán alvás---

"Ha mást adsz mint ami vagy semmit sem ér az egész
igaz megszerezni könnyű viszont megtartani nehéz
A boldogságért tegyél nem elég ha szimplán remélsz
mert az élet buktatókat rejt bármerre mész"
/Stigma/

 

"Akkor

És akkor zuhogott, csattogott, villámlott
S akkor kerültem messze szobámat
És akkor őrjöngtem, szidtam a világot
S akkor tiport legjobban a Bánat.

S akkor imádkoztam, követeltem, kértem
És akkor sírtam szívből igazán
S akkor bánó szívvel meggyóntam, megtértem,
Mert akkor halt meg egy lány, egy leány."

( József Attila )

 

"Keresek Valakit

Tele vágyakkal zokog a lelkem
Szerető szívre sohase leltem,
Zokog a lelkem.

Keresek Valakit s nem tudom, ki az?
A percek robognak, tűnik a Tavasz
S nem tudom, ki az.

Csüggedő szívvel loholok egyre,
Keresek valakit a Végtelenbe,
Loholok egyre.

Könnyim csorognak - majd kiapadnak:
Vágyak magukkal messzebb ragadnak -
Majd kiapadnak!

Búsan magamnak akkor megállok,
Szemem csukódik, semmit se látok -
Akkor megállok.

Lelkem elröppen a Végtelenbe,
Tovább nem vágyom arra az egyre,
A Végtelenbe."

( József Attila )

Fekete és Fehér

Te és én olyanok vagyunk
Mint a Fekete és a Fehér.
Mi soha nem lehetünk együtt,
Mert akkor minden Szürke lesz.
Semmi nem marad szép.
A környezetünk külön-külön lát minket "szépnek",
Együtt nem tartanak minket csak kevésnek.
Én már a Szürkeséget is imádom,
De a Fekete nem keveredhet a Fehérrel, belátom.

"A hullám elcsitul, de az óceán megmarad. /Taiszen Desimaru

 

na jó több lett, de aki József Attilát nem szereti, ezt a blogot se olvassa, mert sűrűn lesz benne később is

 

Szerző: Dipoo22  2011.07.19. 07:32 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szabo22.blog.hu/api/trackback/id/tr883079033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kószálótündérke 2011.07.30. 22:11:02

ma is tanultam valamit...(partjelző-asszisztens)
süti beállítások módosítása