Ismét rájöttem, hogy 6 óra alvás két nap alatt, az kevés! Pedig mindig reménykedem, hogy kibírom, de ezt képtelenség! Eddigi "hitem" szerint, mint már említettem ebben a papírországban csak bábuként és adatként kezelték az embereket, amit már kezdtem volna megszokni, de ma nagy csalódás ért! Tűzvédelmi szempontból csak egy nagy massza vagyunk mind!!!!! Akik a küszöbön kívül állnak és várják hogy kiszámold nekik mennyi idejük van kijutni az épületből különben ez a massza egy égett massza lesz!!!

Magyarország  jó hely! Román fiatal pár csabáról gyulára szeretne utazni busszal, felszálunk a buszon üvölt a Jimmy nóta, csajszi tök kedvesen buszsöfőrnek közelhajolva, üvöltve hogy hallja is: Do you speak "ingliss" (gondolom már sejtette, hogy buszosunk nem tud angolul, lehet a Jimmy nótából kiindulva) erre buszsofőrünk jó akkor gyuláig mentek!! egy vagy két jegyet adjak?? Sajnos már annyira hullla fáradt voltam, hogy nem volt erőm nevetni csak nekidőltem az ablaknak és becsuktam a szemem...

 

nem tudom hogy lesz vége ennek a napnak, hogy hol kötök ki, ágyban vagy máshol de egy próbát megér..... ;)

Szerző: Dipoo22  2011.07.09. 14:33 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szabo22.blog.hu/api/trackback/id/tr913052877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kószálótündérke 2011.07.09. 19:55:48

Szia! :)
Nah ide kommentelek inkább, ha már van új bejegyzés. Le kell vonjam a következtetést, hogy sűrűben blogolsz mint én. :) Remélem lassan végre aludhatsz és kipihened magad.
Kicsit későn írtál sms-t, csak hogy tudd, már réges-régen alukáltam és annyi időm volt hogy félálomba elolvassam mit írtál. De vissza is zuhantam utána.
Engem is ért ma néhány csalódás, no comment. Megyek blogolok én is egyet. üdv a világomban. :) Puszi

Dipoo22 2011.07.10. 09:04:36

Hát akkor érte haza a "munkából" és bár igaz msn-en egyből rádírtam, de gondoltam smst is írok, hátha dolgozol! Neharagudj a zavarásért,

Azért sűrűbben, mert olyan sok minden összegyűlt bennem, hogyha annyi időm lenne, kb egy fél napig tudnám írni!!

Még elég idegennek érzem ebben a világban magam....

Kószálótündérke 2011.07.11. 23:11:16

Nem haragszok, kb 10 mp-ig voltam ébren. :D
Üdv a blogok között. :)
süti beállítások módosítása